Nu har jag släckt ytterdörren...


En gammal bild på min sovande lilla skrutta Akhela!
De e inte bara ja som ligger konstigt när ja sover!


Nu har jag släckt ytterdörren, tagit på mig tandborsten,
låst sängen, borstat lampan och bäddat ner pyjamasen!

Ikväll har jag och Akhela bara myst, kollat film å käkat ost ;-)
Kilade på toa i en reklampaus,
å när ja kom tillbaka va min favvo ost slut av någon konstig anledning.
Min hund har inge vidare pokerface i alla fall.
Hon skämdes ihjäl!
Jag nämner inga namn...
å "jag säger inte att de va hon, men de va de!!!" ;-)

Var på för bra humör för att kunna skälla på henne,
plus att ja inte såg när de hände.
så ja hoppas fan att hon njöt av den goda smaken!

Hoppas på att kunna få sova nåt i natt utan att tänka ihjäl mig.
Önskar att ja kunde stänga av hjärnan vid läggdags!
De e ju då de är som värst.
Då hinner verkligheten på nåt sätt ifatt mig.
Den verkligehet som jag helst gömmer mig för,
genom att hitta på 100 saker å göra på en dag..
för att slippa stanna upp å tänka eller känna efter hur jag egentligen mår.
Är de inte egna problem som grämer mig så är de andras.
Usch, de finns saker och ting som är svåra att acceptera här i livet även
om de egentligen inte angår mig.
Men ibland har man en fast bild på hur det är och hur de alltid har varit...
och man vill att de föralltid skall vara så.
Men samtidigt vill man ju att allt ska vara bra..
å de som är bra, är inte alltid att ha de som de alltid har varit..
eller så som man vill att de ska vara.

Jaja, nu är klockan alldeles för mycket och borde sovit för länge sedan!

God natt alla vackra själar!
Natti! Pusshajjjjjj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0