Payback time


Nu när de e såhär varmt brukar vi dra fram brandslangen på jobbet och spola av alla barn och
ibland även några personal oxå ;-)
Det är det roligaste jag vet på jobbet när ja får blöta ner folk, men idag va de payback time.
De va inte LITE vatten ja fick över mig idag.
Backar med vatten å vattenkannor fyllda med vatten kastade våra goa sommarjobbare och barnen på mig.
Ja va helt pisseblöt så ja va tvungen å ragga upp torra kläder.

En mamma har skänkt massa barnkläder till oss på förskolan,
så ja kollade om de inte fanns nåt jag kunde komma i å de gjorde det!!!

hittade ett par jätte snygga tights haha med lamm och blommor på ;-)





Underbart vackert!

Körsbären har mognat som vi har på vår gård på jobbet men barnen når ju inte dem så
då blir de vi som får plocka ner dem!



Att klättra i träd, de e ja bra på ;-)



Ser de inte gott ut?!


Dagen har i alla fall varit väldigt bra men svettig!
Nu  ska ja ut i värmen igen och promenera =)

Ha de bäst pusshajjj!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0