RASTLÖS AB!!!

Igår åkte ja lite spontant ner till Kungsbacka å träffade min käre vän Tobbe
även kallad "Klas-Peter" av mig!



En gammal bild från den gamla härliga karlstadstiden!!
KlasPeter å Jag!! =)


Finns få som kan va så störd som man kan va med just honom,
å de ska ja säga er att de är fantastiskt roligt!!

Han var i alla fall gött nojjig med tanke på att de väntades svensexa för honom idag.
SPÄNNANDE!!
Martin var där oxå å han va i väg på "ärenden" å tisslade å tasslade med saker och ting.

Satt ute och tjötade på deras goa balkong å fick strikta råd och förklaringar av självast
Dr Phil!!


"-hmmmm...mm mm mm ja förstår..."



"-Nora nora nora...nu lyssnar du på miiiiiiiiiiiiig!"




De va ord å inga visor haha här pekas de med hela handen!
Svårt att vara seriös å ta in de han säger, men de funkar ibland!!

Sen blev de gitarrspel och galen sång!

De va en trevlig dag med massa brutala skratt å flams men även en hel del seriösa samtal oxå.
Nästa gång ja kommer dit hoppas ja att Emelie är där oxå!!!
Så länge sedan ja träffa henne!

Åkte sen hem och va galet rastlös.

Men på några sekunder blev de planerade planer.

Bestämde att gå ut och ta några öl med Kusin.
Precis när Kusin klev in på bishops på järntorget så kom även Tomas å Johanna så de gjorde oss sällskap!


Kusin & Tomas


Johanna

Senare gick vi till Jasså å tog en öl där å tjötade lite med Patrik.







Sen sa vi tack å hej!
Min taxichaffis kom å körde upp mig till avenyn till Locatelli där Peter, Ralph, Jenny, mfl va.

Var där ett tag sedan gick vi till Lounge.


Ja å Herr Åkerberg


Åkerberg å Sara

Hade en riktigt trevlig kväll/natt på stan!
Sen kom H å körde mig hem som alltid =)
Bästa chaffisen i stan!!

Idag vaknade jag å  när ja kollade på klockan så fick ja lite ångest.
Herregud, kan inte minnas när ja sov till 14.45..
INTE OKEJ!
Studsade upp iaf och sen har ja suttit ute i solen ett tag.
Idag tror ja att ja ska ha en hemmamysdag/kväll.
Kan inte flänga runt varje dag.
Ibland måste man stanna upp och hinna tänka lite oxå.
Är så jävla glad att ja har många vänner som alltid finns där.
Vad vore livet utan dom??

Tack alla som va med igår för en trevlig kväll!!!

Pusshajj!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0