*The Big Four*





I söndags fick jag panik över att jag inte fixat biljett till The big 4 å eftersom Christian skulle in dit så blev ja
riktigt avis.
I sista sekund bestämde jag mig för att följa med...
och från att ha suttit i sunkiga kläder å va oduschad så tog de
SEX MINUTER,
sen va ja nyduschad, sminkad, påklädd, plattat hår å helt enkelt redo för att dra!

Det kallas "SNABBA RYCK"

Körde hem till C och ställde bilen där, sen gick vi ner till spårvagenen å åkte in, då va klockan 15.30.
Väl inne tog de mig 2 minuter å ja fick köpt mig en biljett (ståplats) å sen tog vi en öl medan vi väntade in hans kompisar.

Sen gick vi in på området å kollade på folk å tog en öl till.







Jag vet hur upprymd jag var efter förra gången ja såg  metallica så ja visste redan innan att
de skulle bli en bra kväll.
De va dock snuskigt varmt i solen och ja som hade svarta kläder va inte alls varm...
Men ja överlevde.
De första bandet va inte så bra å ljudet va rätt stökigt å kasst.
Men sen blev de bara bättre å bättre!

Jag såg dock inte så jättemycket men fick stå på tå så sog ja lite mer.
Men när de va dax för metallica så gick vi ut på sidan så ja kunde se hela scenen.
Dom ville ja ju verkligen se nåt av!!!
Känns inte som de e nån större ide att lägga ut kort på de olika banden då mina bilde inte blev
nåt vidare.

När de va slut hade vi sjukt ont i både rygg å fötter.
Men de hindrade oss inte från att GÅ HEM!
De va ju fullsmockat på spårvagnarna så vi tänkte att de går la snabbare att gå.
Fick stannat å käkat på vägen hem oxå.
Kom inte i säng förrän 02.30.
Å då kunde ja ju såklart inte sova för ja va så upprymd av kvällens konsert!

Är så jävla glad att ja följde med och
de händer ju inte att man får se detta igen liksom!

ja säger bara - SICKEN JÄVLA BRA KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0