Nu du Lottis här e uppdateringen!! <3

Förra Fredagen Jobbade jag min sista dag innan semestern!!! Åkte hem och kylde ner en flarre skumpa och dukade fram jordgubbar!! Sen kom Christian hit å skålade med mig!

Lördagen...
For vi ut å solade i slottskogen. Vi hann inte lägga oss ner på gräset förrän ja skek till! En humla brände mig och ja blev jätterädd!


drog upp sprutan å visste inte alls hur ja skulle göra fast ja egentligen vet precis hur ja ska göra. Ringde pappa och pratade med honom.. sen tog ja beslutet att inte ta sprutan. Vi va ju så nära sjukhuset.
De hände ingen ting.. som tur var. Jag fick aldrig nån riktig panik för C va så lugn å då blev ja oxå lugn. Men vi låg där och stektes i solen och käkade lite glass å så. Sen for vi in till linne och köpte med oss thaimat å satte oss sen nere vid vattnet och käkade. De va jättegott!!




När vi käkat klart åkte ja hem själv. Åh när jag kom hem tog ja en dusch å sminkade mig sen åkte ja in till stan och drack lite drinkar med en vän. Hamnade först på Magnuns å magnus, där de blev en öl... sen Bliss...där ja drack en svingod hallon caiprinha! 5 av 5 stjärnor fick den!!

sen kutade vi till Puta Madre, Där drack ja en irish coffee


sen knallade vi till Avalon, där ja fick en annan caiprinha



Den va god men inte alls lika god som den första!!!

Därefter kikade vi in på Soho, å sista stället vi gick till va Sense å käka en räkmacka med en kall öl till!



Avverkade 6 olika ställen igår där ja visade mitt snygga tryne innan de blev hemfärd.
Drack jättegoda drinkar å några öl och när ja for hem kände ja mig fortfarande nykter så de va ändå en stillsam kväll må ja säga!
Tack för allt!!!
De va lika trevligt som alltid!

Söndagen for ja å min goa granne iväg och badade med Akhela i en sjö nära kikåstippen.
Det var svinmysigt och galet varmt i sjön!
Akhela levde loppan och studsade runt å plaskade i vattnet!
Dock är hon för feg för att simma om man inte bär ut henne,
men hon hade fullt upp å jaga småfisk i vattnet!









När ja kom hem va Akhela helt slut och jag oxå egentligen men
tänkte att nä men varför inte steka lite pannkakor?!
Ställde mig och stekte pannkakor på 1 L mjölk å de blev ca 40 st.




C kom över och käkade å sen kollade vi på film.

Måndagen vart ja jätterastlös när C gått hem.
Så ja satte mig i bilen å åkte ut till Fammo som var i sin sommarstuga i Bokenäs!
Där satt vi och solade och fikade å bara njöt!
De  va såå skönt!






Tog en liten promenad oxå.
Var där ett tag sen åkte ja hemåt mot stan men
svängde in till mamma och pappa oxå på vägen hem =)

Satt å tjöta skit med dom å käkade lite mat oxå.
Sen tog pappsen å ja en promenix med alla fyra hundarna innan ja fortsatte hem till mig =)


Akhela, Trixie, Molly & Xsally ♥



Tisdagen for ja å Ullis till jobbet!
Ja, på vår semester!!
Vi röjde hur mkt som helst på vår avdelning,
ja målade om,
vi möblerade om och de blev så mkt bättre än va de varit innan!
Vi är INTE klara så vi for ta en heldag till, men vi va där från 12.30 till 19 tiden..
så vi fick gjort en hel del!!!
Lägger dock inte ut några bilder på de förrän de e klart! ;-)

När jag kom hem började jag måla hemma oxå.
Blev inspirerad av att ha målat på jobbet... Så ja målade om i sovrummet.
det blev dock inte så snyggt som ja tänkt mig men de kommer de bli.. måste måla en 3dje gång bara.

Senare på tisdagen så fick ja lite spader...eller rättare sagt ja fick nog.
Kunde inte sova så ja åkte till snällaste söta Peter å sov där å my va där oxå å de va ju kul å träffa henne!
Kom dit vid 2 tiden på natten..tog några öl sen deckade ja av utmattning.
Hade ju haft en ganska så tuff dag!

Åkte hem ganska tidigt, å somnade om hemma sen.
Vaknade av att Joel ringde å han kom hit.
Käkade lite pannkakor innan vi drog till skatås äventysgolf!!
Fasen sicken nice bana.
Mycket bättre än slottskogens!!
Ja spelade riktigt bra ett tag och ledde över Joel, men sen gick de åt helvet.
Men ja va glad ändå haha!





Joel vann med 10 slag typ men men ..
skulle tagit en promenad i skatås men de va för varmt för ja hade ju jeans på mig å
ja trodde ja skulle avlida för ja va så varm.
Så vi drog ner till hovåsbadet istället vid bryggorna där vi brukar va.
Där satt vi och solade å tjöta skit, riktigt mysigt!



Hade en jättemysig dag verkligen!!!
Tack underbara Joel för en kanondag!!!


På kvällen skulle jag gått ut, men skippade de...
C kom hit å vi pratade..

Onsdagsmorgonen var inte så kul...
Ja gillar inte avsked, men de va tvunget.
Vet att detta va tvunget, i alla fall för min egen skull.
Men ja skulle ljuga om ja sa att ja inte saknar Dig!

Kollade på två filmer igår och bara slappade, å sov massa.
Drog sedan å handlade ostar å kex å lite annat gott..för
sen på kvällen fick ja besök.
Ja käkade så mkt ost så ja trodde ja skulle spricka!!
Men helvete va gott de är alltså!



Så då va de uppdaterat Älskling!!
Hoppas du har de bra å hälsa Perrraa ;-)
Njut av semestern!!
Saknar dig massor min älskade Lottis!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0