Akhela är bäst!

Hittade nyss en trisslott som ja hade glömt av att ja ägde, skrapade fram 50:- =) Tack ska ja ha!!
Har inte gjort så mkt idag. Varit ute med Akhela och lekt å myst massor tillsammans med henne.
Äntligen börjar hon återgå till sitt normala jag.. hon har varit så himla ängslig de senaste dagarna och varit livrädd för att ja ska lämna henne. Sprungit till dörren så fort hon hört nån gå i trapphuset i hopp om de e nån som ska komma hit. Jag är helt övertygad om att hundar har ett sjätte sinne som känner av mer än vad vi tror.
Tur att jag har henne, hon är verkligen de bästa ja har!



Har tänkt mycket idag...
Samtidigt som ja inte ångrar mitt beslut så känns de konstigt...å tomt.
Allt skrattande, trams å allt gos...
Men ja kan inte va med nån som har tankarna på någon annan.
Det går inte...
Bläääää önskar att de nån gång kunde vara enkelt!
Mycket va bra, men den lilla del som inte va bra,
va den del som sabbade allt.

Fina låtar med bra texter...







Kramas mycket och
ta vara på varandra!
Berätta, hur mycket folk i din omgivning,
betyder för dig!
Ta aldrig någon för givet!!

Pusshajjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0