SOL=underbart! =)

Hej hej..!!

Igår var ja å Ullis IKEA och köpte lite grejjer till vår avdelning.
Sen for vi till jobbet och fixade lite.
Så jävla bra de blev!!
Att man är där på sin fritid och inte får betalt gör mig ingenting alls
och även om kanske ingen kommer tacka mig för det
så är JAG nöjd med förändringarna iaf.

När jag kom  hem somnade jag som en stock.
På kvällen sen begav jag mig ut och sprang och det var jätteskönt.
Ni vet vissa gånger när man är ute och springer så känns de som man har elefant-tassar...
vart enda steg är tungt och gör nästan ont,
å så finns det dom gånger man är ute och man bara flyger fram då man studsar som en fjäder
hur enkelt som helst..
Igår flög jag fram!
Började springa med bestämda steg för ja hade en illska i mig men sen
när ja flög fram bara ja log.
Kände mig så glad!

På kvällen sen degade jag bara och tog det lugnt.

Idag har jag varit hos Lillsörran och fikat med henne och Oliver!
Han är ju bara såå underbar!

tog såklart massa bilder,
här är några!!


Lillsörran ;-)


Den glade lille Oliver ♥




Mor & son =)


När vi fikat klart å lillen somnat for Ida iväg och hämtad hunden som va hos vetrinären.
Jag tog med mig lillen till parken å solade lite medan han sov.




Senare solade vi alla i parken.
De lilla busfröt va inte nöjd med sina leksaker riktigt så då plockade
fröken Nora upp några saker hur sin handväska som va såå spännande å roligt att leka med...



Nycklar är ju kanonkul!! De både låter å så har de ju ett band...som man kan suga på!
Mums..!





Efter ett tag fick han nog...
å begav sig iväg på äventyr!!




Så spännande att få krypa iväg själv!!




Baby på vift ;-)



Mål i sikte!! VATTEN!!! =)



Besvikelsen blev dock stor när han nästaan var framme vid sitt mål å kikade upp på något som blockerade
hans väg...
MAMMA!!




Men eftersom hon e så himla käck så fick han bada lite i fontänen..iaf fötterna!

Har haft en riktigt skön dag ute i solen med dom idag!
MYS!!!♥


Nu ska ja packa sen åka!
ha de gött pusshajj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0