Ännu en tatuering!



I förmiddags kom Christian å hans mamma förbi och fikade här.
De va mysigt, å vi käkade min rabarberpaj som jag gjorde igår.
Den smakade riktigt gott!!
(som vanligt) ;-)
men de va lite vatten i, men
de märktes inte när man dränkt den i marsansås!
Skulle haft mer potatismjöl,
så hade den blivit perfekt!

När de åkt, for jag och hämtade upp Sofie!

Vi drog upp till Mappi i Uddevalla.
Där blev Sofie med tatuering idag =)

De blev såå fint!






Efter att tatueringen va klar for vi å käkade en pizza,





sen körde vi ner till stan igen =)

När ja tidigare idag hämtade Sofie på Selmalagerlöfstorg, så kom minnen åter då ja å Moa bodde där och
helvete sicket liv vi levde då.
De va mkt fest å sprit haha!!
Å sen när ja va i uddevalla å visade Sofie vart ja bott å så kom ja åter igen å tänka på Moa,
så ja va ju såklart tvungen å ringa henne idag å påminna henne om
flera 1000000 galna minnen vi har tillsammans! haha helt galet!
MOSTJÄRTA å ja ska skriva en bok!

Något som måste göras.
Så nu måste vi ses snart och börja.
De finns ingen människa i välrden som jag delat så många
sjuka, roliga, dumma å galna minnen tillsammans med
och dessa minnen måste vi skriva ner!!

Jag saknar henne helt otroligt mycket och jag är en usel vän
på de vis att ja inte åkt upp till Stockholm å hälsat på henne.
Men jag SKA!!!!
Älskar dig!


Är helt slut...
Ville sova men tankarna flyger runt i min skalle...
om allt och inget.

Nä nu blir de natta promenix med Kela vela...


god natt på Er!!
pösshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0