Finbesök =)

Idag har jag städat, solat, promenerat i de heta vädret och
tänkte en jävla massa!
Man blir inte alla gånger så mycket klokare av
att tänka mycket,
men idag blev ja fan de.

Jag gillar när jag kommer fram till tydliga beslut
då jag verkligen är överrens med mig själv.
Så många gånger magkänslan säger en sak och
hjärnan en annan..
eller de gånger man tampats med hjärnans å hjärtats olika viljor.

Efter min "egen tid" bjöd jag hit Janna!

Janna är en gammal vän till mig som jag inte träffat på flera år!
Närmare bestämt sen 2004!
De va så kul å ta upp kontakten igen =)

Känns inte som om de va så länge sedan vi sågs,
när vi väl träffades idag.

Hon kom hit och vi drack kaffe på min balkong, å pratade skit =)


å Akhela va såklart delaktig oxå...!


Hon hade en klockren tatuering på ryggen!
sån borde ju jag oxå ha  ;-)


Lite senare gick vi å köpte en pizza som vi delade på å käkade den ute på min innergård i solen =)
Det var riktigt trevligt! Trodde ja tog en jättefin bild på henne, men nja, hon syntes inte mycket här inte haha



TacK för ikväll i alla fall,
de va jättetrevligt å se dig igen
å ja hoppas vi ses snart igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0