Förkyld å något less...!


foto P.B

Hej jo jag lever...!
Jag är dock förkyld och har sovit bort hela helgen!
Men de gav ändå lite resultat till det bättre!
Har jobbat idag och det gick ganska smärtfritt får ja lov att säga =)
Har ju underbara barn som älskar att hjälpa till och har även underbara kollegor
så även om man inte varit helt 100 så har dagen flytit på!

Moa har varit på besök hos mig ett par dagar, hon kom förra lördagen och stannade till onsdagen.
Det var mysigt att ha henne här, tycker både jag och akhela!! <3
Du är allltid välkommen hit, de vet du Måvvaaavavavavavavavavava!!!

Sen har de inte hänt så jävla mycket nämnvärt!

nu ska jag sova, god natt,
å puss på Er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0