Fredaaaag!




Jaha då vart de helg igen!
Tycker inte de va längesedan de va helg...
tiden går FÖR fort!!

Igår satt jag i flera timmar med att grejja med en film.
Har filmat barne på förskolan när vi varit på universeum ett par gånger
å kikat på djuren där, å sen lovat barn och föräldrar
att de ska bli en film av allt jag filmat.
De va lite svårare dock än ja tänkt mig
och de tar verkligen tid å få bukt på det.
Fick ihop 18 min å 40 sekunders film igår...
men har MASSOR av fler filmklipp som ska fixas in...
så de blir jobb i helgen med att försöka göra klart!


Igår kväll kom Christian hit och vi kollade på Seven Pounds, som han inte hade sett.
Jag älskar den filmen!
De är så sorglig och jag minns när jag såg den första gången.
Jag grät så mycket så ja fick pausa filmen för ja såg inget för alla tårar som forsade ur mina ögon.
De va i alla fall en väldigt mysig kväll!!

I Morse ville jag inte gå upp, men de va bara till att studsa upp
å sen rullade dagen på!

När jag kom hem va ja ute och lekte med Akhela,
å lite senare kom Mr X å hämtade upp mig så for vi å köpte med oss
två stora latte från Mc Donalds, å sen åkte vi upp till Sisjön å satt där
vid vattnet och slurpade i oss våra lattar! =)



De va ju supergött väder för lite kaffe i kvällssolen

Det togs lite bilder oxå ( så klart) men denna gång med min kamera =)








Hade en trevlig vistelse där med mycket skratt!

Tack för en nice biltur med bra musik och trevligt sällskap =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0