Grill, Öl & Chill!


Idag har jag  haft en svettig dag på jobbet.
Hann även klämma in 2 utvecklingssamtal idag vilket var väldigt
skönt att få de gjort.
Nu har ja inte så många kvar!!! =)

De har varit redigt varmt och gött idag och vi har varit ute hela dagen!
Under arbetsdagen
bestämde jag och Joel oss för att grilla å dricka lite öl ikväll.

När jag kom hem från jobbet tog jag en promenad Akhela.
Det märks så tydligt på henne nu när de är varmt att de inte är läge för några längre promenader.
Hon är rätt seg och vill helst dega där de är svalt.
När vi kom in gick jag och la mig och sov i nästan 2 timmar innan de va dax
för grill, öl och chill.

Grillade en flintastek på min grill å ja måste säga att även om jag
tycker det är roligar att grilla på en fin gasolgrill så
försvinner den riktiga grillade smaken
jämfört med en "riktig" grill!
Så jag föredrar alltså smaken från en vanlig grill framför
gasol även om de är både lättare och enklare att uppnå en mer perfekt grillning med gasol.



Vi grillade en flintastek, käkade min favoritpotatissallad å drack goda öl till!

Min favvopotatissallad är denna!!!!



Ja som ni ser, fint ska de va ...
"LYX POTATISSALLAD";-)
Nä men helt ärligt, den är välkryddad,
de är mycket potatis i och inte bara massa gäggig sörja!

Ölen stod Joel för..
Riktigt gott att för en gångs skull dricka öl framför vin,
vilket jag annars nästan alltid gör!




Joel








Köttet blev perfekt grillat, å jag skäms inte för att säga
att jag är en jävle på att grilla!
Där få fan "männen" backa alltså!
De e inte bara dom som kan grilla,
de kan fan ja med!
Så de så!

Joel, liksom många andra blev impad över hur gott de va.
Det värsta jag vet är torrt kött,
det ska vara saftigt,
lagom grillat, ej svart och så ska de vara välkryddat!
Helst egenmarinerat!

Drack ett par öl och tjötade om allt och inget.
Nu ligger jag i sängen och slurpar i mig det sista av ölen som jag har kvar i
denna burk.
Inte kan man slänga ut god öl ;)

Tack goa Joel för en jättetrevlig kväll!!!
Även om man arbetar om dagarna så är kvällarna synd att kasta bort,
de måste utnyttjas dom med!!!
Denna kväll var helt fantastiskt skön ute,
så vi satt ute ända tills de började mörkna.
Då gick vi in och fortsatte våra diskussioner inomhus!

Nä nu är ölen slut å de är dax att borsta tänderna å sen sova!

Jag saknar DIG Christian....
de e tomt när du inte är här måste ja säga,
men vi ses ju snart =)


Natti på Er!
pusshajjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0