Inget Liv Utan Lakrits!



Det finns få saker som jag kan få ett sjukligt sug efter att äta..
men dessa lakritsar kan ja bli IDIOTsugen på...
Å ett sånt idiotsug fick jag ikväll...!


Det finns ingenting som kan ersätta mitt lakritsbehov när de väl kommer över mig.
Jag hinner inte ens sitta å tänka på hur gått de hade varit att käka massa utav dem
innan ja sitter i bilen å kör mot affären!
Nu är jag dock nöjd då ja proppat i mig ett flertal av mitt favvogodis å stillat mitt sug.

Vad jag vet finns de bara 2 saker till som kan göra mig stollig om
jag inte får de...
å de är

AVOCADO och även KRÄFTOR!


Förövrigt känner jag mig lite låg idag.
Sov skitdåligt i natt för de åskade å de gillar jag INTE!



Akhela sov som en stock så hon var inge vidare stöd när
man va rädd för allt muller å blixtar.

Men ikväll verkar de vara lugnt!
ska faktiskt ta å sova nu då ögonen mina går i kors.
Har i alla fall haft en bra dag och
är idag NÖJD =)

God natt på Er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0