Så då!

Ja orkar inte skriva så mkt, men kort, de tar ja ju varje dag på allt å inget...
så nu får ni nån halvdann uppdatering ;-)
Bättre än inget!


22 MAJ Den hemmagjorda pizzan blev riktigt musig den!





24 MAJ

Fick jag hem en förtidig födelsedagspresent !




Strax efter ja fått denna korg,
kom Christian hem till mig och kan ni gissa vad vi käkade den kvällen??
AH JUST DE ....OOOSSST!!!



Tack underbara och snälla DU för all ost + tillbehör!
De va galet gott!!!
TACK TACK TACK!!!


25 MAJ = MIN FÖDELSEDAG =)



Blev grattad i sängen med paket av Christian =)
Jag är löjligt förtjust i paket!!
Tror aldrig jag växer ifrån de!





Haha tycker de va riktigt roliga piller!!
men kan ju säga att IQ-PILLREN faktiskt redan är slut! ;-)
Och ja vart inte så mkt smartare när burken va tom,
men dom va goda ;-)
Tack söt ♥ =)

På jobbet blev ja oxå grattad =)
Fick presentkort på frölunda torg samt trisslotter å ja vann faktiskt 100:-
Jag som aldrig vinner!!!

Tack underbara kollegor!



Jag bjöd barnen på min avdelning på glass!
Hellokitty glass va de faktiskt! =)
De va uppskattat!


På kvällen sen käkade vi fläskytterfilé å klyftpotatis å grönpepparsås-
de e fan en av mina favvorätter de!
Halleluja va gott!



Sen blev de skumpa å jordgubbar =)



En riktigt god champange som jag verkligen rekommenderar!

Hade en jättemysig kväll!

Tycker om dig MYCKET!




TACK TILL ALLA ER SOM GRATTADE MIG !!

Torsdagen den 26 va ja lite seg i hövvet... kanske de berodde på skumpan sen dagen därpå?? ;-)
Jobbade å sen gjorde vi en tacopaj... de e vad ja minns från den dagen.



Fredagen den 27 Slutade jag jobbet kl 13... for upp till Tjörn för att bli grattad av mor å far =)
Jag grattade Mammi i förskott för morsdag, så hon fick fina liljor av mig ♥

Hemma välkomnades man med Rysk Champange, den va god!
Lite söt i smaken.



Sen grillade vi å käkade en utsökt middag!
Fick fina presenter som ja blev jätteglad över!!

TACK!!!
JAG ÄLSKAR ER!
NI ÄR BÄST!


Lördagen den 28


Hade jag grillfest..!
Vädret va ju inte riktigt med oss men de va uppehåll när vi grillade å
precis när de va klart kom regnet tillbaka så vi hade tur!


Sofie


Emma, Sofie & Alex


Alex, Sonja, Molle & Kusin


Molle, Kusin & Christian


MAT =)


Joel



Bubbel =)


Ja, Kusin & Christian


Ja, Sofie & Emma


Britt-Marie
(Min granne å hundvakt) & Sonja


Ja, Kusin & Christian...
Underbett är "under"-skattat!


HADE EN SUPERTREVLIG KVÄLL HÄR HEMMA MED UNDERBARA MÄNNISKOR!
TACK FÖR ATT NI KOM Å TACK FÖR PRESENTERNA!!



Söndagen den 29
Var ingen bra dag... mådde som ja förjtänade...

Måndagen den 30 Maj
Hade barnen på min avdelning uppvisning med en massa låtar de
lärt sig under denna terminen i temat som vi arbetat med.
"
Snick och Snack"


Ett  helt underbart tema där de vävs in så fruktansvärt många vettiga
och bra saker!
Lägger ut en länk för er som arbetar på förskola å kanske kan va sugen på detta tema...
klicka


HÄR


så får ni höra några av låtarna!
Måste dock säga att "mina" barn sjung så jävla mycket bättre!! =)


Jag var superstolt när föreställningen va klar!
Som vi övat och barnen kunde var enda låt på genrepet,
men man vet aldrig med barn...
min mardröm var om ingen tänkte sjunga..
men så blev det inte!
ALLA VAR SUPERDUKTIGA!!
Och de roliga är att barnen gillar låtarna så de har sjungt de här sångerna
sedan de lärde sig dem...
Å de sjunger fortfarande på dem " fast de inte måste längre" ;-)

Sedan hade vi kalas, då vi käkade morotstårta å drack läsk,
precis som i temat...då de har kalas i slutet!

EN MYCKET LYCKAD EFTERMIDDAG/ KVÄLL PÅ JOBBET!!


Nu orkar ja fan inte blogga mer!

GOD NATT PÅ ER!!!
Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0