En svettig helg..!



I fredags..... Jobbade jag först, sen for vi och solade vid hovåsbadet.


Hade med oss mat och solade å kikade på folk som kom passerande å de som låg å solade.
En del vill verkligen ha solbränna överallt! Insida lår vill man ju inte ska vara likblekt! ;-)


Jag kan ju tycka att man kanske inte solar hur som helst när man ligger bland massa andra,..
men alla gör vi som vi vill!

När vi solat oss yra i bollen for vi hem och gjorde oss i ordning, sen for vi å grillade med Christians kompis.
En kanonmysig kväll blev det!

Jag å min söta lilla grill =)


Åt tills min mage pekade rakt ut!

Herregud ja äter som en häst nuförtiden...

Blir ju så när man hänger med någon som är konstant hungrig.

Skillnaden är ju bara den att jag lägger på mig

men de gör inte han :/

På Lördagen låg vi å solade och käkade lunch ut på min innergård.

De va på gränsen till för varmt å ligga där.

Känndes som man blev stekt!!!

Mamma kom förbi en sväng och fikade lite med oss

å tjötade =)

De va jättetrevligt!

Fick en syrenbuske som ja nu har på balkongen.

Samt en liten låda som hon sått rädisor, dill, ruccolasallad å gräslök i =)

TACK SÖTA MAMMI ♥


Senare drog vi in till stan och käkade på Lilla london.

Det va skönt att komma ut på stan lite.

Gick sen och strosade runt lite och kollade på folk.

Jag käkade glass oxå..

kan ja ju behöva som nu är så mager...

 

När vi kom hem drog vi en flarre rosé på balkongen.

SKÅL!

I Söndags åkte vi till hovåsbryggorna där vi låg och solade jättelänge!

De va hur gött som helst!

Jag badade!!!

kände inte ens på vattnet innan jag bra dök i från bryggkanten! =)

De va riktigt gött i vattnet ska ni veta!

När vi kom hem va ja helt slut.

Det tar på krafterna å ligga ute i solen mkt.
Så de blev till att sova middag en stund,

innan vi grillade rebenspjäll här hemma hos mig lite senare.

De blev riktigt gött

å sill å färskpotatis åts de med,

Fy satan va gott de e!!

 

Har haft en riktigt skön långhelg och har både skrattat å gråtit i massor!

Livet är fullt med överraskningar,

på gott och ont.


"VACKRA ORD ÄR INTE ALLTID SANNA

OCH SANNA ORD ÄR INTE ALLTID VACKRA...! "

tänk på de...

man ska aldrig ta något/någon förgivet..

de e fel.


Kommentarer
Postat av: Zebbe

Varför ledsen söt?

Du som verkar så lycklig och glad.



Take Care, tänker på dig

2011-06-06 @ 15:00:07
Postat av: Zebbe

PS mig kan du ta förgivet

Hade flyttat till dig. tveklöst om du hade velat de vet du.

2011-06-06 @ 15:02:40
Postat av: Mig

Tack va söt du är Z!!



Du är en underbar människa ska du veta!

Vill dock inte ta de här varför tårarna kom på besök i helgen, men vi kan ta de nån kväll på msn...!

Ta hand om dig kära Du!

2011-06-06 @ 17:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0