Ny kropp!


Tjohej!!

Är helt slut nu, de va ansträngande att ha 2 saker uppbokade idag
=
Då är man inte helt frisk än...!

Först var jag och lunchade på Fashion house och idag fick man välja på torsk eller pasta,
jag valde dagens pasta.
Den va helt okej mat, ingen lyxmat men välgjord och god.
Salladsbuffen va helt otrolig!
Jäklar va mycket gott de fanns där!
Det gjorde hela stället med att käka där.
Allt va så färskt och gott, å de fanns verkligen hur mycket som helst att plocka till sig där.
Man hade kunnat skippa huvudrätt och bara käkat av salladsbuffen.
Men de funkade ju inte riktigt så, såklart!

Åt tills magen pekade rakt ut och ja inte fick ner en smula till.
Det var en givande och mycket trevlig lunch må jag säga.

Så tack underbara Du för maten å det trevliga sällskapet idag!!


När vi käkat, å tjötat klart fick jag skjuts bort till korsvägen, sen tog jag mig en promenad bort mot
bergarkungen å bortåt.

Satte mig i solen en stund och solade och njöt av att våren äntligen kommit till oss.
Denna lilla söta fjärill gjorde mig sällskap länge där vi satt i solen...




Satte på lite musik i hörlurarna och satt å kolla på folk som passerade förbi.
De har jag saknat!
Det är riktigt underhållande att kolla på människor.
hur de går, vilken hållning de har, vilka kläder, vad de pratar om, hur de pratar... mm..

Sedan gick jag till mannen som skulle kolla hur min kropp mådde.
Den mådde inte helt bra.
Så idag har han knäckt i nacken så de krashade massor,
knäckt i ryggen på olika ställen och även fixat så mitt bäcken blev ändrat så de låg rätt.
Fick även massage och de va både skönt och gjorde ont.

När jag sedan fick resa mig upp kändes de som min vänstersida var viktlös.
Den var så lätt!
Å jag kunde andas väldigt bra!
hm..
Jo då va de som så att min vänstra sida va överbelastad innan efter som ja va skev,
å mina revben som låg lite galet har tydligen begränsat min andning, vilket jag inte märkte förrän jag
insåg va bra jag kunde andas efter att de hamnat på plats.

Gick därifrån med världens största leende, glad för att jag fått kontakten till denna man som
verkligen kan sin sak, och för att jag mådde så himla mycket bättre i min kropp.
Och att man kände en sådan otrolig skillnad efter bara en timmes behandling.

När jag nästan kommit hem stannade jag till vid kiosken för att köpa snus, och det första han säger i kassan är:

Han: - varför är du så himla glad idag?
 

Jag: -för att jag har haft en väldigt bra dag idag, svarade jag.

Han: Det syns!!

Så de va inte bara de att ja kände mig glad, utan de syntes tydligen oxå =)

Nu har jag precis kommit hem, är som sagt helt slut.

Ska lägga mig och vila en stund sedan ska jag grejja lite.

Ha de gött pusshajjj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0