JAG LEVER!!


(bild hittad på google.se)

Som ni märkt så har jag varit "FÖRSVUNNEN" i helgen då jag hade mobilen avstängd,

inaktiverad facebook och detta skapade tydligen en stark oro hos ganska många.

Det var inte alls min mening att skrämma upp Er,

jag ville bara vara SJÄLV .


Skönt är det dock att veta att människor saknar en
bara av en sån liten sak som att inte ha på mobilen eller finnas på fb.
Men som sagt, ibland måste JAG "dra ur kontakten" och stanna upp i livet och
bara vara och de har jag gjort denna helgen.
Min facebook är fortfarande inaktiverad men kommer ut igen inom kort när ja känner
att jag har lust.

Så vad har jag gjort i helgen då?!


I fredags "fanns jag inte" alls när jag kom hem från jobbet.
Hade en tuff eftermiddag/kväll känslomässigt då ja behövde
få ur mig en jävla massa skit som jag gått och burit på.

I lördags tog jag en chansning...
satt å skrev med en kul person på datorn, jag vart sugen på mat,
Mr X med ...
1+1=2
"vi går ut och äter tillsammans!"

De va både trevligt och roligt!
Spontant och enkelt...!

Gick till Vinopasta och jag käkade en utsökt pasta.


(något suddig bild jag vet)

Det är ibland väldigt skönt att vara med någon som inte alls känner en
och man väljer precis själv vad man vill dela med sig av och inte.
Oavsett så hade vi jäkligt roligt och många brutala skrattanfall blev det.

Senare på kvällen gjorde jag inte så mycket mer än brottades med
tankar som gjorde ont...
Hittade en sida med "kylskåpspoesi"

Så här blev min första



De va ju skitsvårt att få ihop några rader då
man hela tiden saknade en del ord som inte fanns.
Men de va helt klart en utmaning!

Somnade inte förrän solen hade börjat kika fram...

I söndags
vaknade jag redan vi 8... fråga mig inte varför... men jag kunde inte sova.
Va ute på långpromenad och kände hur solens strålar värmde mer och mer.
Lite senare fram på dagen skev Mr X. 
Vi bestämde oss för att bege oss ut och fota!

Var någonstans nere vid havet ..vet att vi åkte förbi särös golfklubb.
Satt och solade och utnyttjade verkligen dagen till fullo i de härliga vädret nere vid havet.
De va riktigt gött!



Vi tog sjukt många bilder och de va så kul för
ja flippade flera gånger framför kameran och då
får man bilder som inte är så "tillgjorda" å arrangerat.
Med andra ord, de blev en väldans massa "flummbilder"!





I morgon ska vi eventuellt gå igenom bilderna och rensa bort sånna som blev knas å
sen kommer jag så klart låta bilderna hagla in här och på fb =)



Förlåt älskade Lottisen för jag avvisade dig när vi kramades förut å du va så orolig angående helgen...
men de blev för mkt...
visste att jag skulle bryta ihop av att prata om det...
vilket jag gjorde ändå.. men att dra de flera gånger hade inte gjort det bättre.
Du vet att jag älskar dig!


Å tack Ullis för att du bryr dig om mig så! <3

ÄLSKAR MINA UNDERBARA KOLLEGOR!





Idag har jag haft riktigt kul på jobbet!
Lady in red, va jag idag! =)
Blev kallad allt från tenniscoach till baywatch brud från personal å föräldrarna!
Bara för jag hade rött linne och röd keps haha =)






Bjöd i alla fall på en slowmotion löpning "på stranden mot den ja skulle rädda"...!



Har även idag dragit ut brandslangen på gården och sprutat vatten på ungarna vilket dom tycker är skitkul,
men frågan är om de verkligen tycker att det är LIKA KUL SOM JAG!!!
Jag tycker de är askul!! =)





Ha de fint allesammans!
Pusshajj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0