Fröken RattMuff! =)

Eftersom mitt huvud absolut inte kan stänga ner tankeverksamheten ikväll så kan jag ju lika gärna
blogga om mitt nya inköp idag =)

Fröken rattmuff har bytts ut till en betydligt tuffare!


Sorry Pappsen, denna va jättefin som du köpte till mig,



....men de va ju faktiskt en sånhär jag VILLE ha egentligen
men du tyckte den du valde va "söt" å den andra va för tuff...
men ja är ju inte bara söt,  ja e ju TUFF oxå?!!?
;-)







Fröken rattmuff
var svår att sätta på... (plats),
höll på i evigheter innan den satt där den skulle!
Trodde jag skulle bryta sönder varenda nagel jag äger.
Men fixade det tillslut med alla naglar i behåll!

SÅ SNYGGT DE BLEV!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0