Ny tatuering!


Igår när jag vaknade var jag grymt nervös...
nervös för tatueringen!
Tänk om de skulle göra så ont så den inte skulle gå att slutföra
när man väl börjat..

Gick ut och sprang en runda å därefter gjorde jag mig i
ordning för att sedan åka.
Plockade upp Joel kl 12 sen for vi upp till Uddevalla.

När vi kom dit så skulle jag börja.
De va lite pill innan jag blev nöjd med tatueringens blivande utssende,
men Mappi var noggran och lyssnade på mina önskningar.

Joel va iväg å käkade när vi började gadda,
fan de va tur för honom..som lovat å hålla mig i handen.
Helvete va ont de gjorde.
Vi började med blomman.







De gjorde så ont så ja visste inte vad ja helst ville göra
gråta eller skrika?!




Men valde att skrika rakt ut och skälla på Mappi som
gjorde mig "illa". =)

Efter blomman gjorde vi fjärilen å de va rena befrielsen.
Det var INGENTING om man jämförde med den smärtan de va på foten.



Sist gjorde han blomrankan.. den gjorde såklart AP-ONT så den
ville jag ha minnimal för att bli klar nån jävla gång! hihi

Blev svinnöjd med min tatuering !





Nu sitter ja å väntar på C å ikväll blir de hemmagjord pizza
å massa mys ♥

Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0