Tatuering på G!


God morgon gott folk!!

Idag ska jag åka till Uddevalla med Joel å tatuera oss.
Jag är nervös.
Det kommer göra ont ont ont å ja kommer säkert fälla mer än en trå.
Är man känslig så är man, men ska man va fin får man lida pin!

Jag ska göra TYP denna ...inte exakt lika men nästan.



Men jag ska givetvis inte ha initialerna i fjärillen.. å sen så ska jag ha
en sånhär blomma istället för den som är på bilden ovan...
å så ska rankan inte gå ut på tån.



Joel ska tatuera in en massa kordinater.
Typ nåt sånthär..




Vad har ja gjort de senaste dagarna?

Jo ja har så klart jobbat å träffat C =)
Möjjsig kille de där alltså,
så jävla synd att han skulle bli påkörd bara å fick
en fraktur i en kota i ryggen :(
Men de kommer läka fint vill ja hoppas å tro!
Men tycker synd om honom som ska gå hemma i 3 månader.


Igår va ja sugen på grillat hela dagen så när jag kom hem tog ja fram en
liten flintastek å tinade den.
Sen gick ja ut på gården och tände en engångsgrill,
ett proffs klarar grilla allt på en engångsgrill även om de inte är så lätt att få de
perfekt.
Problemet vara bara de att flintasteken va MYCKET STÖRRE än va den såg ut att vara.
Den asastor!
De va nätt och jämt som den fick plats på grillen,
fick skära bort lite så den fick plats.

Men den blev så klart kanon god å perfekt grillad i min smak!



Sen åt ja en jävla massa kött tills ja stöp i säng och deckade totalt.
Hade inte hört att mobilen hade ringt 3 gånger i natt fast den låg brevid huvudkudden
å ja har ingen diskret å lugn ringsignal direkt....

Vaknade för en timme sedan ungefär å nu tänkte ja bege mig ut och springa en runda.
Skippar gymet idag, de blir för tight med tid. Träningspasset slutar 11 å ja ska va hos Joel 12..


Men ni får alla ha en jättefin Lördag
och ta aldrig nån förgivet!
Massa kärlek till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0