Tur i oturen...

Min morgon började ju såå bra, men efter att ja hade badat i morse fick jag ett samtal om en olycka som fick
min redan höga puls att stiga än mer...typ till 300 slag / minut..
Hade precis blåst håret och var inte alls egentligen redo för att åka men
åkte tveklöst raka vägen upp till Sahlgrenska och stämde av läget sedan
gick jag med värsta klumpen i magen HELA DAGEN i väntan på att få
besked om hur de låg till...

Snacka om att vissa kan ha "tur, i oturen"!
Hellre en lindrig skada som kommer å läka om ett par månader
än att få sitta i en rullstol.
Jag är så jävla glad att de gick såpass bra ändå å att
de inte vart värre, vilket de verkligen kunde blivit!



De e sjukt vad ens dag eller, ja liv kan tvärvända på mindre än en hundradels sekund.
Man måste ta vara på det man har och njuta av livet medan man kan.

Efter mitt besök på sahlgrenska for ja till jobbet och klampade raka vägen ut i skogen med barnen på Mulle.
Även om regnet föll över oss så gick vi gladerligen till "vår" skog.

Dagen har varit otroligt lång, känns det som... antagligen för man varit så orolig
hela dagen för denna person, samt att man gått å väntat på ett besked..om hur illa de egentligen var.

Ikväll eller i natt sover vi över på förskolan...så ja va å handlade lite mat förut till oss ;-)
Barnen fick välja på Mc Donalds eller pizza.

Jag köpte:

14 happy meal






.... och 5 pizzor & 1 Sallad!





Det osade liiiiite mat i min bil under resan tillbaka till jobbet ;-)

Senare grillade vi marshmallows och sen fick alla barn en godispåse som de käkade
när vi kollade på toy story 3 =)
Sååå himla mysigt!
Nu snarar både barn och personal, men jag, ja...de är som vanligt.. ja e vaken!


Saknar DIG ♥
Pusshajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0