Lördag och söndag!

I Lördags gjorde jag absolut ingenting vettigt!
Solade ett tag på balkongen sen gick resten av dagen åt till att kolla film och inte göra nåt.

Idag har jag väl gjort en repris på gårdagen, men idag har jag varit utanför dörren hela 2 gånger! =)

I morgon ska jag äntligen till jobbet och det ska bli kul att träffa alla godingar! Något som jag dock inte ser framemot är att innan stängning tömde vi köket och målarummet på möbler för golven skulle bonas. Så i morgon kommer jag ha lite att fixa med på min avdelning eftersom inte mina andra 2 kollegor börjar jobba förrän nästa vecka, men med lite bra musik på så ska vi nog få rummen möblerade igen!!
Det blir ju som ett träningspass!

Usch jag har inte varit på gymet på hundra år! Men nu när rutinerna börjar igen i min vardag ska jag allt se till att komma iväg dit innan jag börjar jobba på morgonen!


 
Avslutningsvis vill jag än en gång
TACKA ALLA FINA VÄNNER
som funnits där för mig denna semester och delat både
roliga, sorgliga, läskiga och goa stunder tillsammans!
Är så satans glad över att jag har er!
Jag tycker att jag har haft en jäkligt bra semester
som hunnit träffa så många roliga stjärnor
och flängt halva Sverige runt!
 
 
Kram och godnatt allesammans!
Och ni som kikar in här var enda dag fast jag inte bloggat på evigheter innan,
jag gick på  semester,
ni måste vara nöjda nu när ni äntligen fått lite nytt att läsa =)
 
Ta vara på varandra och glöm inte säga till era
nära och kära hur mycket dom betyder för dig
oavsett om du är säker på att dom redan vet..
Man säger det för sällan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0