Sista dagen i Stockholm

Så var det fredag och idag skulle jag åka tillbaka till Stockholm!
Gick upp och gjorde mig i ordning och när det nästan var dax att lämna lägenheten bestämde jag mig för att
ta steget och åka tunnelbanan själv in. Jag kände väl att någon gång måste man våga lite!
Ogillar ju inte bara tunnelbanor utan även spårvagnar. Men E följde med mig till tunnelbanestationen där jag fick tydliga instruktioner om vilken jag skulle hoppa på och även vart jag skulle hoppa av.
Malligare tjej som klev ur tunnelbanan vid hötorget sågs nog inte till. Jag fixade det! =)
Det var bara ett krux, att trycka på den äckliga knappen så dörrarna skulle öppnas, men slapp göra det som tur var =)
 
Jag gick och kikade på en väska som jag tidigare varit och glott på när jag var och hälsade på Moa...väskan fanns kvar vid ett av alla stånden på hötorget =) Pruta är lite min grej när man handlar på sånna ställen och vips blev väskan 100:- billigare och fick följa med mig hem! Hade köpt den oavsett men kan man pruta så tackar man ju inte nej till ett lägre pris!
 
Denna väskan var det jag köpte!
 
 
Blev jättenöjd med mitt inköp!
Strosade runt en stund innan jag gick ner mot centralen och mötte Moa!
Vi satt utanför centralen i solen och stektes och pratade skit,
tills det var dags att hoppa på tåget mot Karlstad igen.
 
När jag rullade från Stockholm kände jag återigen att nä,
de kommer inte dröja allt för länge innan jag är här IGEN! haha
 
Tack finaste Erik för ALLT
och för ett par helt fantastiska dagar i den soliga huvudstaden!!!
 
När jag kom till Karlstad stod Norrby och mötte mig,
Patrik satt i bilen och sen åkte vi till Patriks lägenhet där jag fick bytt om och dumpat mina väskor.
Sen bar de av  till affärn för ikväll skulle det grillas och drickas öl hemma hos Norrby! =)
 
 
Det blev en väldigt lyckad kväll!
 
 
 
 
 
 
Smarrigt värre!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0