Börjar bli kär i Stockholm!! Det är för vackert!

Kan man bli annat än på gott humör när man vaknar och kikar ut genomfönstret
och ser en solig dag som denna??
 
 
Jag gjorde mig i ordning och dagens uppgift jag hade gett mig själv var att hitta in till stan
alldeles själv, vilket kanske inte är jättesvårt men ändå!
Gick och strosade längs vattnet hela vägen in till stan.
Man kunde verkligen inte gå fel =)
 
Väl inne i stan gick jag raka vägen till drottninggatan för att besöka en butik jag tidigare
varit inne i när jag hälsade på Moa.
Denna gången kom jag inte ut där ifrån tomhänt =)
Löjligt lycklig över detta studsade jag omkring och bara njöt av solen och allt vackert runt om i stan!
 
Efter ett par timmars spatserande på stan mötte jag upp E, som jobbat och vi gick och käkade buffe.
Där fanns de läkol, syckling, vållullal och lis och massa gottish gottish ;-)
Avslutade min middag med att våga mig på SÖSSI! ;-)
 
 
Alltså jag har försökt lära mig käka sushi men det är verkligen inte min grej.
Men fick i mig dom flesta av dessa bitarna och fick sköljt ner med vatten.
Jag gillade avocadon =)
 
Tog sedan en goe promenix runt om och därefter åkte vi hem på motorcykeln och dumpade grejjer.
Sen åkte vi än mer motocykel =)
Jag är löjligt förtjust i att åka mc faktiskt!
Var ut till bromma en sväng sen åkte vi till Fåfängan!
Där tog vi en kaffe och kikade såklart på den fina utsikten!
 
 
 
 
 
Efter Fåfängan hamnade vi på Utsikten =)
 
 
Vi avslutade dagen med att gå runt Kungsholmen.
Det var superdupervarmt!
Hade knappt på mig några kläder, ett linne som fick agera klänning
men ändå kändes det som för mycket kläder!
 
 
 
 
Polisen haffade ett fyllo på sjön =)
 
Det var en skön promenad!
 
Och när vi kom hem kunde jag inte låta bli att ta mig ett svalkande dopp innan vi gick in.
 
 
sicken dag!
En helt fantastiskt bra dag!
Har dock ont i fötterna och i benen men det är det värt!
Är överlycklig över att vara här igen
och jag längtar inte hem dirket...!
 
Tack som fan för en kanonbra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0