En vacker kväll...!

 
 
Åkte ner och kollade på solnedgången vid hovåshamnen ikväll!
Älskar att sitta där och fundera!
 
 
När jag satt där besölt jag mig för att lämna Götebrog för ett tag.
Det är så mycket lättare att hantera tomheten efter Akhela om det finns lite
annat som hände runt om.
Att sitta hemma här i lägenheten och tycka synd om sig själv blir man ju dum i huvudet av.
 
Satt även och kollade på folket som stod längst ut på bryggan som stod och drog upp makrill efter makrill.
Jag ville oxå fiska!
Hade ju med mig spöt men de stod lite för många där ute så jag fick snällt
sitta kvar och titta på!!
 
En vacker kväll var det må jag säga!
Synd att det inte var lite varmare för då hade det kunnat bli ett littet kvällsdopp!
 
Ha de bäst pussshajjjjjjjj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0