Fika hos Norrby sen flumm med Johan

Idag har jag bokat en biljett till Stockholm =) 
Sa ju att det inte skulle dröja allt för länge innan jag skulle komma tillbaka =)
 
Senare åkte vi och kollade i lite affärer sen köpte vi med oss fika och drog till Norrby och ville ha kaffe!
Hos Norrby var även Fransson, och Lars.
Vi drack kaffe och käkade muffins och negerbollar.
 
Norrby höll på att renovera i sitt vardagsrum och de kommer nog bli riktigt fint när de blir klart =)
 
Fattar inte vart mina bilder från denna dagen tagit vägen :/ tog ju kort med mobilen men där finns inga bilder från denna dag. Skumt!
 
På kvällen åkte jag hem till Herr Wahlström och degade. Där blev det en del flumm och film =)
 
 
tack och hej leverpastej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0