Freesbegolf!

Idag har jag, Jesus och Erik spelat freesbegolf!
Att spela med de där två personerna är INTE roligt om inte jag får ha mina
egna regler. Dom kastar ju jättelångt och kan "planera in" hur freesben ska flyga, till skillnad från mig som blir glad om jag får den att flyga i rätt riktning och inte bakåt.
 Så det är tur att jag kastar och bär min freesbe lite hur jag vill, och att det är okej! ;-)
Spelade ett tag sedan hittade jag massa kantareller =)
Eftersom jag la kantarellerna på freesben som på en tallrik var det lite svårt för mig att fortsätta spela, men ibland var jag med på ett hörn =)
 
Det var kul att hänga med dessa två stjärnor som man hängde så mycket med förr när man bodde här i stan.
 
När vi spelat klart och Jesus var superglad för han vunnit, Erik var sur som en citron för han förlorat drog vi till Mc Donalds och köpte kaffe och glass...sen for vi ner till kroppkärrssjön och degade. Där blev vi liggandes ett bra tag!
 
Senare for jag och Jesus hem till honom och Erik åkte hem till Stockholm.
 
Det är inte alltid så lätt att få till att träffa alla man vill träffa när de slutat jobbet å sånt, så då får man helt enkelt besöka dem på jobbet =) Min gamle vän Stefan kör ju buss i karlstad, så då blev det till att åka ett varv med bussen och stå och stri undertiden han körde! Alla sätt är bra utan dom dåliga =) Man förstår inte riktigt att det var så längesedan man bodde där. När man väl är i Karlstad känns det som man nyss flyttat därifrån. Men icke!
 
Nu blire film och en liten jäkel till det!
 
Tack för idag, slut för idag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0