Hejdå Karlstad, Hej Göteborg!

Jag hade egentligen inte bråttom hem  till Göteborg alls men kände att jag måste hinna ta i tu med min tomma lägenhet och inte bara fly där ifrån hela tiden.
Så jag åkte sakta men säkert neråt på eftermiddagen.
Gjorde ett stopp i Uddevalla i 4 timmar då jag fikade med min vän Micke på Snäckan ute på Gustavsberg.
Det var jäkligt nice!
 
 
 
Efter det rullade jag ner till Göteborg och var hemma strax efter 23.
 
Det kändes tomt när jag kom innanför dörren.
Tyst och mörkt.
Man brukar ju säga "borta bra men hemma bäst"
Men det känns mer som "hemma bra, men borta bäst", passar mitt tycke mer just.
 
Under kvällen började jag grina,
inte bara för att det var tomt hemma,
utan också för att jag är så jäkla tacksam och glad
över att jag har så många fina vänner runt om mig.
Det är inte alla som har det!
Är jag medveten om hur jäkla bra jag har det egentligen??
Och ibland så tycker jag att det känns som man inte har några vänner.
Men det har jag verkligen!
Älskar Er så mycket och vill aldrig skiljas från Er!
 
Tack alla som gjort min semester till en bra semester trots
den jobbiga start den faktiskt fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0