Karlstad, here I come!

Åkte på morgonen hem till Ullis och solade på hennes altan. Det var lika hett som att liggga på min balkong i solen. Fan det kändes ju som om man blev stekt! Men man ska inte klaga på värmen!
Var mysigt att tjöta lite skit och bara vara med någon annan i närheten.
Deras vovvar låg som utslagna sillar på altangolvet...fattar inte varför dom inte gick in och la sig där det var mycket svalare..
 
 
När jag kom hem igen till lägenheten kände jag själv hur jag missbrukade orden "Jag har tråkigt" så då gjorde jag något åt det...något roligt =)
Packade bilen med en jävla massa skor, kläder och grejjer. Sedan satte jag mig bakom ratten och körde...
mot KARLSTAD!
 
När jag kommit en bit på vägen ringde jag min käre vän Patrik även kallad Jesus, och sa: Nu är jag vid åmålsrondellen ;)
Första gången skämtade jag bara, men nämde heller inte att jag var på väg på riktigt.
Andra gången jag ringde sa jag: Nu är jag faktiskt vid åmålsrondellen =) Du får besök ikväll!! =)
 
När jag kom fram bestämde jag att vi skulle grilla!
Han köper ju alltid färdig mat men ikväll ville jag grilla!
 
Vi drog och köpte engångsgrill, flintastek, fetaost, öl, tomater och potatissallad!
 
Sen blev de grill =)
 
Ingen var väl lyckligare än jag som äntligen inte hade tråkigt längre!!
 
 
Åt tilla magarna pekade rakt ut och Patrik höll på att bli uppäten av alla mygg.
Det är rätt komiskt att han sitter där med ca 25 myggor som är ättrigare än ättrigast på att
få sätta sig på honom medan man själv sitter en meter där ifrån och har inte en enda mygga runt sig.
Det är rätt gött att dom inte gillar mig faktiskt ;-)
 
Skönt att äntligen vara här!
Är så glad att jag har Patrik som vän,
han är verkligen en riktigt go vän som alltid finns där för mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0