Minigolf med herr Wiman!

Idag kom Joel hem till mig vid 10 tiden.
Tanken var att vi skulle dra ut och spela lite freesbegolf,
men det regnade ju så förbannat så det blev nedlagt.
 
Satt och klurade på vad man skulle kunna hitta på,
om man nu inte ville sitta inomhus bara.
Men det ville inte jag!
 
Tog oss en sväng hem till hans längehet som jag inte hade sett.
Sen såg det ut att va uppehåll en stund så då drog vi till skatås och spelade minigolf.
 
 
Jag började bra men sen gick de fan utför haha
Det där med att koncentrera sig och inte bara slå,
de kan jag behöva öva på!
Men det är alltid lika roligt att spela ändå =)
 
 
Det var mysigt att hänga med Joel i alla fall,
det var alldeles för längesedan sist!
 
Tack för idag Joel och grattis till vinsten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0