Nacka, Värmdö, Rindö och Waxholm!

Idag har jag minsann fått åka hojj =)
 
Har fått en rejäl rundtur av Erik idag!
Mycket trevligt får jag lov att säga.
 
Började med att åka till Nacka och kolla läget. Där var det väldigt fint!
Sen bar det av ut på Värmdö och där stannade vi till på Siggesta gård.
 
 
Det såg väldigt trevligt ut där...men man ska inte alltid falla för utseendet.
 
Vi bestämde oss för att käka där men innan vi ens fått ett bord hade man nästan tröttnat och ville dra.
Personalen yrade omkring och var dålig på att hålla oss som "köade" informerade om hur lång tid vi skulle behöva  vänta. Allt var " alldeles strax" men efter 10-15 minuter började man undra hur länge är egentligen "strax"???
När vi väl fått oss ett bord tog det ungefär lika lång tid innan vi fick menyn och sen tog det en jäkla tid innan vi fick beställt.
När vi väl beställt kom maten in hyfsat fort men drycken som man annars brukar få först dröjde ett tag.
 
 
Men mätta blev vi och god mat var det.
Men man bör inte ha brottåm om man ska besöka denna matservering på Siggesta gård,
så tänk på det gott folk om ni ska dit någon gång.
 
Se till att ha tålamod och god tid på er!
 

Vi kom i alla fall därifrån mätta!
Gick och kikade lite på djuren som dom hade som man fick titta på innan vi åkte vidare till Rindö.
 
Haha man är inte så snygg men de bryr man sig inte om när man får åka mc ;-)
 
 
 
 
 
Rindö fick jag mig en guidad rundtur innan vi åkte över till Waxholm!
 
Efter Waxholm åkte vi hem.
 
 
Jag hade inte alls förväntat mig att få se så mycket av Stockholm som jag faktiskt fått göra!
Grymt kul!
Så superdupertack för att du ville ta denna tur med mig snällaste Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0