Rundvandring i huvudstaden!

Idag har vi promenerat hela dagen!
Vi knallade först in till stan och gick och strosade på Kungsgatan och Drottninggatan.
Moa var en utomordentlig guide och hade mycket information att delge sig av. Jag lyssnade in och gick sedan och repeterade för mig själv för att inte glömma. Vi hamnade efter ett tag i Gamla stan och det var sååå mysigt.
Jag tyckte det var lite jobbigt att man aldrig kunde stanna upp och bara titta sig omkring utan att man då var i vägen för övrigt folk som rusade förbi.
 
Vi satte oss på en mysig restaurang i Gamla stan och käkade lite. Det var inga fel må jag säga =)
 
 
 
Vi dissade  först att gå upp på slottet men så blev de att vi knallade upp och precis när vi kom dit
var det vakt byte. Så de var ju lite kul =)
 
Det var inge lunkandes fram det inte....
 
 
 
 
 Vi knallade verkligen runt hela dagen runt om i stan och det var riktigt nice!
 
När vi kom tillbaka till lägenheten blev det åter igen en promenix, men då med Tisma =)
 
 
 
På kvällen gick jag själv ner till affären och handlade lite.
När jag komm tillbaka slängde jag ihop en god sallad till oss och till det blev det ett par glas vin!
 
 
Mumsigt värre var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0