Sista dagen i Stockholm

Med  tanke på den sena timmen då vi somnade igår borde jag inte vaknat så tidigt som jag gjorde.
Men jag ville väl heller inte sova bort min sista dag i stan heller!
 
Vid halv elva kom Erik och hämtade upp mig med motorcykeln och vi for efter ett tags villande runt i stan ut till Waldemarsudde och promenerade.
Det var jättejättefint att gå där!
 
Jag hade en tid att passa, skulle infinna mig i Moas lägenhet 11.45 för att hämta min packning och sedan ta mig in till tåget.
 
Men på Waldemarsudde tappade man snabbt tidsuppfattningen. Vi gick och gick och gick längs vattnet i solen!
 
 
Rätt som det var sa Erik att klockan var 11.40... då fick jag lite panik för jag kände inte alls igen mig och hade ingen aning om vart motorcykeln var parkerad. Då ökade vi stegen något..! 
Lyckligtvis löste sig allt såklart!
Erik körde mig direkt till centralen och strax därpå kom Moa dit med mina väskor =)
 
Sen hoppade jag på tåget!
 
Min vistelse i Stockholm var inte så dum alls!
Fattar inte varför jag inbillat mig att det är så farligt där.
Jag lovar att det inte dröjer allt för länge innan jag kommer tillbaka igen!
 
TACK FINASTE MOA FÖR ALLT!
Älskar Dig möööe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0