Själv på stan i Stockholm =)

Efter gårdagens rundvandring på stan ville jag idag gå runt själv i den stora staden och orientera mig.
Så Moa följde med mig ner till stan där hon sen gick vidare för att möta upp sin bror på centralen och jag gick vidare in i stan. Gick nästan samma väg som vi gått dagen innan men knallade även runt på andra gator och ställen. Det var riktigt skönt att få gå själv i sin egna lilla bubbla och tänka och kika på allt runt om.
Ingen stress. Bara flyta omkring i värmen!  =)
 
 
 
Gick runt i flera timmar och kikade på utsikten och i affärer.
Sen knallade jag hemåt.
 
När jag kom tillbaka blev de lite soffhäng med Moa och Christoffer innan vi gick ut och käkade
på en grekisk restaurang som låg alldeles i närheten.
 
Hon gör sig verkligen på bild min älskade Måvva haha <3
 
 
Det var  väldigt god mat där och mycket trevlig personal!!!
 
När vi kom hem blev det film och sen sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0