Söndagsmiddag!

Innan har jag kunnat njuta av att ligga på soffan och goa med min hund en hel helg utan att det behövt hända något speciellt, men nu har jag trillat tillbaka i samma spår som innan. En rastlöshet som gör mig galen.
Jag kan inte ens ligga still i min egen soffa när jag kollar tv utan att jag kommer på mig själv att jag inte är stilla.
Idag hade jag tur, för Emma min goa kollega hade oxå tråkigt och ville hitta på något.
Men vi kunde inte riktigt komma på vad vi skulle göra så hon googlade haha "vad gör man på en söndag?!'!
 
Det slutade med att vi möttes upp på aveny och sen gick vi och satte oss på Bryggeriet och käkade, vad jag skulle vilja kalla det "Söndagsmiddag" =)
 
 
 
 
Oj vad trevigt vi hade =)
Alltid lika mys att träffa Ämma!
 
Söndagsfylla???
 
 
När vi tröttnat på Bryggeriet gick vi en sväng på avenyn men de va ju inga roliga ställen öppna
på en söndag vid 17 tiden haha så vi gick till Lipp och käkade efterätt istället =)
 
 
Det blev ett väldigt nyttigt matintag denna dag ;) not.
Men gott var det!!!
 
Min goaste Ämma vad jag saknat dig!
Var sååå mys att få hänga med dig igen!
Pöss på dig å tack för idag =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0