Tråksöndag!!

 
 
Det kändes inte alls kul att komma tillbaka till lägenheten igår.
Tomt och tråkigt.
Vägrade att kliva upp och höll mig inomhus HELA DAGEN!
Det var först vid 11 som jag gick ut och la mig på balkongen och solade lite,
sen gick jag in och slängde mig på soffan och där blev jag liggandes hela dagen.
 
Kollade på film och gjorde verkligen ingenting.
Saknaden efter Akehla blev stor när man var ensman hemma.
Det kändes bättre att fly från tomheten..men vet att det inte löser något mer än för stunden.
Jag vet att det är nyttigt att "ha tråkigt" ibland, men att ha tråkigt är verkligen supertråkigt!
 
Vet inte riktigt vad jag mer kan säga om denna dag mer än att jag tyckte att
livet var förbannat tråkigt och att jag hellre hade börjat jobba än att gå ensam hemma i min
dumma lägenhet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0