Tvätta..blondering..& dricka vin

 
Det finns få saker som är tråkigare än att ha tvättstugan!!
Men idag var jag ju tvungen att göra något vettigt!
 
Tvättade fyra maskiner sen skulle jag åka och handla lite.
Det var vad som stod på schemat!
 
När jag tvättat klart och precis ska åka till affärn pratade jag med min goa kollega Kicki,
vars son hade bestämt sig för att blondera håret...!
Så jag åkte och köpte med mig 2 paket blondering sen vidare ut till dom.
 
 
Där blev jag kvar till kvällen.
Drack kaffe, solade och blonderade hövvet på herrn.
Det var gött att komma hemifrån lite.
 
Tack för en jättemysig eftermiddag/kväll Kicki
 
Även om klockan var mycket när jag väl kom hem,
och det hängde tvätt i hela min lägenhet så blev det en oväntad vinkväll hemma hos mig.
Men det var trevligt, vin och trevligt sällskap är sällan tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0