Äntligen hemma!!

Nu äntligen är jag hemma på paradisön!
Gjorde tre stop på vägen ner, första stoppet gjordes på Bloms, i Mellerud, där inne kan man hitta mycket roliga och billiga grejjer. Hittade ett par snygga leggins som ser ut som svart lack.
 Sen stannade jag inne i Mellerud och tankade, å sist men inte minst så stannade jag till hos min underbara farmor å åt farmors hemmalagade kötbullar.

När jag äntligen kom hem gick all luft ur mig. Satt och pratade med mamma och pappa. Å vi kikade på lite fler lägenheter på nätet. I morgon åker jag och mamma ner och kolla på den frächa lägenheten som jag la upp bilder på härom dagen.
Klicka HÄR om du vill komma till inllägget med bilderna på lägenheten. Nackdelen med lägenheten är att det är en 2:a på bara 55 kvm, vill ha det lite större helst. Å så är det ingen ballkong..

Nä nu orkar jag inte skriva ett ord till för mina ögon går i kors.

God natt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0