Hor-brallor, var vad jag sa!

Jag är en expert på att göra bort mig! Men jag skäms dock inte, utan skrattar högt åt det nu i efterhand haha man måste ju bjuda lite på sig själv!!

Ikväll när jag och frugan kom in på gymmet var vi helt uppe i ett samtal sins emellan och tänkte inte alls vart vi befann oss medan vi tog av oss skorna innanför dörren på gymet. Det jag sa var: att jag äger ett par, vad de kallar det, hor-brallor...
å då tittar killen bakom disken upp och frågade:
- vad sa du att du hade??
å uppe i samtalet som jag var, sa jag:
-att jag har, vad de kallar det, ett par hor-brallor!

Han sken upp av nyfikenhet och bad mig genast att berätta mer... å då insåg jag att jag var på fel plats, pratade med fel människa och allt blev bara fel.Han hade ju ingen aning om vad vi snackade om egentligen och det var ju inte riktigt så illa som det lät!

Råkade även säga en sak till som misstolkades... jag stoppade precis in en banan i munnen som vi nyss köpt innan vi gick upp till gymet..och så säge jag "fan va hård bananen är".. ja ni kanske förstår att det inte lät allt för bra...jag insåg dock inte hur tokigt allt måste låtit förrän det var försent.orkade dock inte förklara mig utan kände mer att de var NU som jag bara gick bort till omklädningsrummet! Och det gjorde jag, med en asgarvande Christine vid min sida!

kom nu å tänka på en annan klantig sak jag gjorde i Karlstad när jag bodde där en gång... jag har ju en förmåga att säga saker som man bara borde tänka...men ibland flyger de ur mig saker innen jag hinner tänka... om ni vill höra vad jag sa för stört den gången så klicka HÄR för att komma till det blogginlägget!

Var på gymmet i 1h och 20 minuter. Kommer antagligen drabbas av en fruktansvärd träningsvärk i magen i övermorgon om jag inte misstar mig! Men de e gött dä, de ska kännas att man tränat!
I morgon ska jag gå med på nåt pass igen...kommer dock inte ihåg vad det var man skulle göra då, men det lät spännande så jag ger det en chans!

Senare åkte jag till Mr P å vi spelade in min senast låt. Fick lagt all sång... Så vi hann med mycket på en kväll. Det brukar ju annars ta 100 år för att bara göra en liten del av en låt.
När jag kom hem var jag så ivrig på att höra hur allt blivit som vi gjort under kvällen men vad händer??
Jo, han har skrivit fel på länkadressen så jag får inte höra! Detta är faktiskt människoplåger! Har provat ringa och sms:a men han har öronen fullproppade med technomusik å hör ju inte att jag ringer!

Aja jag får la försöka vänta tills i morgon annars!

Nu ska jag försöka sova!

hoppas ni har haft en lika bra dag som mig, med massa skratt och galenskap!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0