ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag en ny fin spis som lyfter tillvaron i köket!!!

Detta va min förra spis, inte gårdagens modell direkt!!

 

 

Sen slängde ja spisen och de blev tomt..

 

så idag när ja kom hem la jag lite snabbt och lätt in golv där den gamla spisen stått innan

de kom med den nya spisen.

Sen kom snubbarna med spisen!! =)

Har även köpt till knivstället som står på spisens högra sida

och det var lite bökigt att få upp,

då ja var tvungen att borra i kaklet,

men de fixade jag galant!

(Hade jag inte köpt knivstället å ha där så

hade det blivt ett 1dm glapp mellan diskbänken och spisen)

 

Så FÖRE

 

Efter...

 

Jag är SUPERNÖJD!!! =)

Nu ska ja skaffa lister till golvet, de har jag inte orkat göra än,

samt så ska en ny spisfläkt köpas!

 

Fan va de e gött när de börjar bli lite ordning på saker och ting.

Hade kunnat fixa allt snabbt och smidigt om man tog hit folk

som gjorde det,

men jag VILL ju göra allt själv!!!

Det är ju sååå kul att veta att man själv klarat av att göra de så fint!

Klappar i kväll mig själv på axeln för att ja e så grym!

 

Klickar ni

HÄÄÄR

så kommer ni till ett gammalt inlägg då ja började lägenhetens renovering!

Har iof hunnit göra om igen efter den tidens renovering,

men ja blir ju heller aldrig nöjd innan ja hunnit tröttna på en te x tapet..

så förändringar kommer de alltid att bli i min lägenhet!

 

Tack å hej,

ja e en KÄCK-TJEJ!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Redig kvinna reder sej själv <3

2011-02-16 @ 20:03:49
Postat av: Anonym

Precis! Sån är jag!

Ses i möra hörrö <3

2011-02-16 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0